Måndag

Idag är det måndag , ny vecka . Ännu en dag var förbi . Åh , vad tiden börjar gå fort nu .. Jag gillar inte riktigt det här . Jag börjar bli stressad ! Jag måste packa , packa , packa ! Jag har inte tid att vara lat & bara sitta vid datorn , eller komma med undanflykter & aldrig vara hemma ..  Det går inte längre .
Ska jobba idag . 8-17 , direkt efter det , åker jag till Borlänge för att köpa soffa ! :) Så man har det avklarat till lägenheten iaf . Det var väl den största utgiften jag såg framför mig inför flytten , men nu är den ur världen :) Skönt !

Ikväll blir det nog film , kanske lite mys . Annars bara packa ! :)
Ha en bra dag , gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0