Kenza

Läste precis hennes blogg , & jag förstår inte hur hon kan vara så rolig ? Varför har inte jag nån humor ?
- Jag antar att jag är i ett sånt stadie just nu i mitt liv , där det mesta känns hopplöst . Därav förgyller de där små detaljerna min tillvaro . Jag är deppig , nere , sjuk för det mesta , trött , har ingen ork till någonting alls . Känns rätt värdelöst .
Allt jag vill nu är att vara klar med skolan (känns rätt hopplöst just nu), få min älskade lägenhet (fem veckor kvar), få snö (massor med snö, inte detta äckelregn!!), få ett heltids jobb (tjäna pengar & kanske till & med spara nån krona till något jag önskat mig) ..
Men som min "mentor" sa .. Jag har för höga krav på mig själv , jag vill så mycket mer än jag kan prestera (för tillfället) . Jag har framtidsplaner (för flera år framåt) Inte en veckoplan , eller kanske månadsplan .. Hm , jag antar att han hade rätt . Mina mål är för långt bort , för att jag ska orka sikta mot de ..

Nej , nog om det nu . Nu ska jag ta en varm dusch , sen lägga mig & kolla på en snyft-rulle & tycka lite synd om mig själv . (A walk to remember eller P.S. I love you är väl perfekta filmer då ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0