Fredag !

Woho , det är fredag idag ! Fyfan så skönt ! Jobbar tidigt idag också , började jobba halv sju , så jag sitter på jobbet nu . Öppnar om ett par minuter .
Och om jag har tur så kanske , kanske jag får min dator idag ! Då blir jag lycklig ! Men hinner inte använda den så mycket i helgen iallafall , eftersom jag inte kommer vara hemma :)

Förresten ! Ringde på en soffa igår , hon skulle ringa mig idag , om inte en annan tjej tog den . Isf hämtar jag den på söndag , eller nästa vecka . Underbart !
Och var upp till Jysk & betställde hatthyllan jag kikat på där också . Tummen upp ! Ska se hur jag ska göra med skoskåp & speglar & sånt sen .. Ett senare bekymmer .

Öppna butiken nu , så ciao !

Kommentarer
Postat av: Inhalator

Inhalator fråm apoteket att rekomendera,funkar super,endast 249 kr,plast cigg med nikotin....testa

2009-11-27 @ 08:45:18
Postat av: sandra

äntligen helg! =)

2009-11-28 @ 00:02:07
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0