Första advent

Första advent idag .. Känns lite konstigt faktiskt . För exakt ett år sedan satt jag i lägenheten & tände första ljuset i adventsljusstaken .
Julskyltningen var idag , helt värdelöst måste jag säga . Ingen snö , ingen julkänsla alls . Tråkigt .

Åh , jag har så mycket att berätta för er ! Shit ! Helgen har varit helt galen !
Som sagt .. I lördags så var jag ledig . Klockan sju gick bussen från Ludvika - destination Stockholm . Jag & mamma sprang på stan hela dagen & shoppade . Jag gjorde massa fynd ! Super nöjd ! :) Och jag sprang in på varenda jävla H&M butik i city , för att försöka hitta de där skorna jag kärat ner mig i , men icke . Det är bara en internet vara . Så lite putt blev jag , men jag gav inte upp jakten på ett par andra , snarlika . Och tur var väl det . För inne på Scorett stod mina älsklingar ! Jag köpte de bums ! I'm in löööööööve . I swear ! Men 12 cm hög klack är verkligen ett par "killing-heals" . Och dum som jag är , glömde jag flytta över silikonkuddarna från mina andra skor , så jag har lagomt ont i trampdynorna idag . Men så är det när man är glömsk :P

Jag & mammsen hann även med att åka ut till Solna & hälsa på Matilda medans hon jobbade . Hon höll på att spela in en reklamfilm för Apollo , så jag antar att den snart kommer på tv . Skoj & se hur de verkligen gör :)

Utöver skorna köpte jag även en lite udda klänning , som jag också hade på mig igår kväll . Var först hemma hos Sonny & Yasmine , spelade Pictionary . (Har blivit som en vana på helgerna) Men fyfan vad kul det är ! Så många skratt det medför ! Jisses ! Men .. Problemet är bara att Yasmine har tappat bort reglerna till det , så vi kör efter egna . Hittar ingen bra sida på internet heller , som förklarar bra .. Nån som har nå tips vart man kan få tag i reglerna ? :)

Iallafall .. Vi åkte vi hem till Katta & Magnus , så jag hakade på dem in på krogen . Jag & Sofie flummade runt där inne som jag vet inte vad :) Och BYZ stod på scen & gav en bra show (så mycket jag såg av den iaf) :P Haha ..
Det blev efterfest med "vänd-tia" . Haha .  Kvällen slutade rätt tidigt , men det var nog inte så konstigt eftersom jag hade gått upp vid sex .

Men pappa börjar stressa mig lite , för jag får lägenheten tidigare än beräknat , så jag måste börja packa snart . Lite smått panik jag börjar få , men gud vad skönt det ska bli & få bo själv igen ! Helt underbart !

Nu lär jag uträtta lite saker , men skriver nog mer sen :) Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0