Borlänge

Blev en jävla snabb vända i Borlänge idag . Fick 40 minuter på mig typ , men slutade med 30 minuter . Inhandlade iallafall tre jättefina ljusstakar på rea , & de kostade till & med mindre än ett cigarett-paket . Känns som om att jag måste tänka så för att hålla detta vid liv . Det är drygt , nå så fruktansvärt . Fyfan . 39 timmar nu !! Men jag förtjänar bättre än så . Mycket bättre .
Tänkte handla en jättefin klänning , men hann inte prova en mindre storlek , så jag lät det bero tills på lördag . (Jag har fortfarande inte förstått att jag gått ner så mycket i vikt) Hittade en fin mössa också , men den satt alldeles tokigt . Haha :)

Och mina älskade skor har kommit in på lager i min storlek nu ! Ska kolla om jag hittar ett par direkt i butik på lördag , så jag får prova de också , annars beställer jag de så fort jag kommer hem . Jag bara ska ha ett par ! Hittade ett par andra skor också , som jag blev lite småförtjust i också .. (De kanske också följer med hem på lördag)

Dags att jobba nu ..

Kommentarer
Postat av: Sanna

hur mycket har d gått ner i vikt och hur ?

2009-11-25 @ 21:42:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0