Blääää

Sitter på jobbet & har hur tråkigt som helst . Inte händer det mycket på det här bygget inte . Nejdå .. Jag har läst Aftonbladet säkert tio gånger de senaste två timmarna . Hittat massa intressant att blogga om , men känner bara att jag inte orkar . Haha .

Blev inge kvällsmys med Emil , så jag åker hem istället . Kanske ska passa på & tvätta lite . Eller ut & göra något vettigt kanske ..?

Och kom på en sak till ! Det är fan dags att börja köpa julklappar snart . Hu ! Men vad är årets julklapp då ? Vet redan vad jag ska köpa till Emil , men det är ju lite enklare att köpa till kärleken , än en familjemedlem ? Vad ska ni köpa till era föräldrar ? Mor- och farföräldrar ? Syskon ?
Jag har bara en äldre syster på 25 år . Hur ska jag komma på nåt bra till henne ? Ge mig tips ! Någon ? :)

Kommentarer
Postat av: D

Ni kan införa en regel mellan er syskon att ni detta år köper ngt på A, nästa år ngt på B. Detta gör det hela mkt roligare och kanske vissa gånger svårare. Men man får så sjuuuukt oväntade julklappar. :D

2009-11-16 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0