18 timmar nu !!

Huvaligen ! Eftermiddagen var inte den roligaste . Fick ett sjujävla sug för nån timme sen bara . Men jag håller mig i skinnet . Har förbrukat en subtablett . Vilket fick mig att inse att jag verkligen vill ha den där ljusstaken jag kollat på . Efter ett par dagar , så är den min . Efter en vecka , en & en halv kanske , så är det där bordet mitt . Tjoho , vad jag ska spara pengar ! Vad fan ska jag slösa pengar på nu ? Jo , lägenheten & kläder ! Sen ska jag bara spara .

Men , bara för att jag är så duktig , så ska jag unna mig en ny dator . Lönen kommer in på kontot inatt , så jag skickar iväg beställningen redan då , så jag får hoppas att jag har den innan helgen , då blir jag överlycklig ! :D

Ska döda den här sista timmen på jobbet nu bara , sen kommer jag nog vara upptagen resten av kvällen . Kanske skriver lite ikväll sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0