Tom

Jag förstår inte .. Jag har ingen lust alls att blogga längre . Känner ingen motivation . Helt plöstligt bara dog bloggen på nåt vis ? Har ju inte samma läsarantal som förut , så jag får ju inte samma respons ..
Kanske borde engagera mig mer ? Eller satsa på nåt helt annat ?

Klarat av truck-kortet iaf . Nu håller jag på med traversen :) Skönt att ha skrapat ihop 150 poäng , (om inte mer?) på tre veckor :) Nice !

Nu till helgen blir till att jobba på Trädgården igen .. Pengar :)
Var dessutom i Borlänge idag & shoppade lite :) Blev tre tröjor , ett par byxor , fyra örhängen & två par ringar .. Och ett par solglasögon ! Nu fattas bara solen :D Haha ! Sen blev det nå fel på bankerna , så kortet funkade inte , & jag som sällan bär kontanter , hade ju självklart inga på mig nu heller . Så då blev det slutshoppat för min del :p

Nej , nu ska iallafall jag krypa ner i sängen . Emil har fått för sig att han ska vara hemma imorgon , så han kommer väl aldrig komma & lägga sig skulle jag tro ...

Men god natt alla !

Kommentarer
Postat av: Gina

vad går du för linje ? (:

2009-05-07 @ 16:15:16
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Okay (: ska du plugga vidare till något sen? (:

2009-05-08 @ 12:14:24
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Josie

Missa inte tävlingen i min blogg (;

2009-05-09 @ 01:29:47
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0