På väg tillbaka ..

I fredags stack jag . Kände inte alls för att vara kvar i stan , så jag tog mitt pick & pack & drog . Ni kan inte ana känslan att bara göra en sån impulsiv grej ! :) Jag trivdes som fisken i vattnet där nere , så jag är redan nu på väg ner igen .
Pappa tyckte jag var knäpp som åkte hem bara för en dag , men va fan .. Jag hade inga mer kläder , & han fick lov att åka iväg & jobba .

Annars var det jätteroligt att träffa Ammi , Bosse & Emil .. Och såklart Bea & hennes Marcus :)
I fredags var vi iväg på grillkväll hem till Johan . Vi blev en hel del  folk till slut & mys framför brasan med en kall öl i handen & kareoke sitter fan aldrig fel ! :D
På lördagen var vi in en sväng till stan & kikade läget lite .. Sen var  vi ut & åt med Sandra & John , på en grekisk/italiensk resturang . Supergott ! :D Sen hyrde vi film & åkte hem & glodde lite . Sandra är verkligen supertrevlig ! :)
Har lovat dem att komma & hälsa på snart igen , & se , nu är jag åter igen på väg :) haha ..

Jag är lycklig . Jag är glad . Hellre utan dig , än med dig . Punkt slut .

Du är fan patetisk människa ! Fattar du inte vad du håller på med ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra pinglan!:) puss å kram

2009-05-19 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0