Nu får det vara nog

Att jag inte förstod , redan då , att det var något som var fel ? Hur kunde jag bara sifta bort det som ingenting ? Hur kan man bli så jävla blind när man är kär ? Jag insåg det inte . Jag vill inte . Du var bra . Ibland bara för bra . Du kom från ingenstans, och älskade mig för den jag var . Trodde jag iallafall .
Jag blev kär i dig för den du var , ingen hade nån aning om vem du var . Jag blev inte kär i dig för att du hade körkort , så jag kunde utnyttja dig , för du hade inte ens det när vi träffades . Inte heller för att du hade snygg bil , heller inte för att dina föräldrar hade lite mer pengar än vi "vanliga Svenssons" , för det hade jag inte nån aning om . Jag blev kär i dig för den du var , men tydligen var det ett misstag . Jag tror jag nog aldrig riktigt insåg vem du var , förrän nu . Nu när jag ser allt från ett annat håll . Du får mig att tappa andan ! Hur fan kan du leva med dig själv  när du beter dig såhär ? Jag begriper verkligen inte ! Det är hemskt .. Hu ! 
Tjejer hit , tjejer dit .. Den där kicken . Fy fan . Det äcklar mig . Att jag på nåt vis inte räckte till ? Nejdu , nu får det vara nog . Det ska ske en radikal förändrig om jag ska ändra mig den här gången . Nu har du satt din sista potatis .
Om du nu älskar mig , som du säger att du gör , varför inte visa det då ?
Det är ditt liv , dina misstag , jag vet . Men du vet , lika väl som jag , att jag alltid har rätt i slutändan .
Jag kommer alltid älska dig , oavsett .
Nu går vi skilda vägar , min biljett är bokad . Jag flyr och gömmer mig , för nu försöker jag bryta det här för fjärde gången .
Hejdå .
Om man älskar någon , gör man inte allt för den då ?

Kommentarer
Postat av: Claudia

Jo, det gör man.

2009-05-15 @ 12:36:44
URL: http://claudiab.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Jag känner igen det där, har själv vart i samma situation... Kärleken är verkligen blind! Ett litet roligt tips i en sån här situation:

Gråt inte över en kille, tänk på mascaran ;)



Ta hand om dig!

2009-05-15 @ 14:13:50
URL: http://snaadraa.blogg.se/
Postat av: Emelie

jo man tror verkligen de. men sen ja så kanske man ångrar sig eller nåt i den stilen...

jag hänger aldrig me..

eller som när de säger att man inte e samma person längre... hmm...



Lycka till nu o du kommer ha de kanon utan honom!

2009-05-15 @ 19:24:44
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Postat av: B

Tråkigt att höra :(

2009-05-18 @ 17:22:34
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0