19

Alexandra ! Grattis älskade vän på din 19 års dag ! <3
Kan passa på att säga grattis till Elias också ( Emils lillebror ) , som fyller 16 år imorgon :)

Förövrigt så är jag jättetrött . Trött på det mesta faktiskt .. Men jobbet i helgen blev faktiskt drygt . Får ta en lugn helg nu i helgen ;D

Manzanares är verkligen Gud själv ! Han är verkligen bäst ! Han får mig att gråta varenda gång jag är där .. Jag förstår inte !
Samtidigt gör han underverk med både mina knän & min rygg ! Världens mirakel !



Prinsessan ...

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :*

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg!

2009-05-13 @ 12:56:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-05-13 @ 16:55:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0