Vändning

Nu kom en ren vändning . Jag vet inte vad som hände ? Var det vädret ? Det blev ljusare , sen blev allt lättare för mig på samma gång . Att Dennis hörde av sig satte ett stort plus på tillvaron ! Vi har inte pratat med varandra på nästan tio år . Tror det är 8 nu i sommar ? Det måste vara nå sånt .. Ska hem & kolla i albumen hemma hos mamma när hon kmr hem från Thailand ..
Du framstår som en komplett idiot när du håller på så här . Du sårar bara dig själv . Du gjorde ett val som du inte mår bra av . Du fick så många chanser . Men nu är det fan min tur att köra över dig lite . WITH PLEASURE !

Nu sitter jag hemma hos Yasmine . Hon är inne i duschen nu .. Sen ska vi bunkra upp för en tv-spelskväll här hemma . Det blir mysigt :) Andre , Jonta & Sonny joinar ju oss också , plus de andra tre , som redan har intagit sina platser :)

Kollade almanackan idag också , såg att vi inte har påsklov förrän vecka 16 . Det kändes surt . Menmen ..

Örebro nästa vecka ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0