Tredje gången gillt .

Har haft en helt underbar helg . Har slappat som fasiken hemma hos Yasmine & Sonny . Har spelat så mycket tv-spel så jag har ont i tummen :p Var dock iväg & jobbade en sväng på lördagen , som vanligt ..
Natten i natt , kändes som en hel evighet efter samtalet klockan fyra . Men nu var det tredje gången gillt . Nu får du stå ditt kast . Hoppas det känns bra , för det här var ditt val .

Dagen idag har vart lång . Klev upp strax före åtta , sen bar det av till Örebro . Jag & Alexander skulle riva ner ett kök hemma hos nån .. Jättetrevliga människor , & världens sötaste dotter ! Ibland önskar jag också att jag hade barn .. Men det får vänta . Mkt annat som ska fixas innan :D

Nu verkar det bli krångel inför nästa vecka .. Hoppas helgen löser sig iallafall .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0