Tappert försök

Gjorde ett tappert försök att sluta röka igår . Det gick ju åt pipsvängen . Men vad fan hade jag trott ? Varför sluta med något som man njuter av , som ger livet en extra njutning ? Egentligen ? Jag slutar när jag verkligen bestämt mig för det .. Punkt slut .

Var in till floristen idag , & prästkragar går tydligen inte att köpa lösa . Inte den här årstiden iallafall . Så jag sket i blommorna totalt & tog mig en låååångpromenad istället . Rätt skönt , förutom att det började snöa .
Så trött , trött på den här vintern nu , så det finns inte ord . Att det inte bara kan bli sommar , så man kan bli lite mer positiv & lite piggare ?

Pep-talk idag , med helt rätt människa . Det var verkligen värt promenaden dit vill jag lova !

Nej , nu lär jag kila igen . Ska inte slösa dyrbar tid . Det har jag gjort för mycket i mina dagar :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Superfina trendiga smycken hittar du i min blogg till mycket bra priser! Gå in och kolla vetja! :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-11 @ 17:27:00
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman - the life of

Hitta andra vanor istället som du kan ersätta rökningen med :D

Kramar

Matilda

2009-03-11 @ 20:10:47
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Annica

Några anledningar till att sluta röka:

- Du kommer inte ständigt lukta äckligt

- Det är dyrt som fan

- Inte alla rökare får cancer, men majoriteten får Kol, en sjukdom som på många sätt är jävligt jobbigt

- Din hud kommer bli finare om du inte förgiftar dig varje dag

- Ditt tandkött kommer inte börja krypa upp när du är 30

- Du kommer inte riskera att tappa dina tänder förrän du blir gammal



Kanske lite peppande att sluta röka?

2009-03-15 @ 15:54:00
URL: http://nannica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0