Studentvecka

Shit , den här veckan har verkligen gått i ett .. Säckgång & jobba i onsdags , studenten & jobba i fredags , drakbåten igår ..
Ujuj , jag har inte hunnit med mycket annat än det som redan var inplanerat ..
Fredagen var fan jobbig , stressade som en galen idiot från halv åtta på morgonen .. :/ Alla fick sina blommor , alla var glada , förutom jag som grinade i stort sett hela dagen , sen fick jag lov att jobba på kvällen , istället för att vara med i solen & ta sig en kall en ..
Men ja , som jag sagt , och säger igen .. ; Jag tar inte studenten i år , bara för att jag ska få all uppmärksamhet nästa år ;)

Börjar bli sjuk också .. Det suger ännu mer !
Ska kila .. Tjo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0