Måndagar är bra konstiga ..

Dagen var helt jävla konstig . Helt upp & ner . Dagen på jobbet var bara allmänt jobbig .. Efter jobbet åkte jag till Borlänge med kärleken & hans familj & shoppade loss lite :) Gjorde några fynd :)
Nu på kvällen pajade min brännare i datorn ! Jag blir cp ! Tyvärr Ida , ser inte ut som om du kmr få dina filmer imorgon .. Vettefan hur jag ska göra nu .. Jäkla skit ..

Jag är trött , har varit vaken i mer än 22 timmar . Elias & Emil sitter här & töntar sig med sitt jäkla dota & jag vill mysa .
Ska övertala Emil att komma & sova snart .. Han gick trots allt upp mkt tidigare än han brukar idag :p Haha ..

Nej , natti natti !

(Måste även tillägga , att de som fortfarande det är kul att busringa , och även då göra bort sig totalt , kan ju sluta ringa till mig iaf . Vad drar ni för nytta av det ? Jag blir bara irriterad ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0