Kommer värmen nu igen ?

Nu ska det bara bli varmare & varmare .. Lite deprimerande med tanke på att jag jobbar i ett par veckor till .. Trök.

För övrigt ser alla dagar nästintill likadana ut .. Jobbar , kmr hem , ser en film , sen somnar jag typ .. Roligt ? Nej .

I söndags kom iaf Emil , Tommy , Sonny , Yasmine och Albin hit & kikade på film med mig . Lite myspys med de närmaste är alltid trevligt :) I måndags så sov jag hos Emil .. Vi kollade också på film , sen somnade jag , eftersom jag skulle upp & jobba .. Lite trökigt att jag också inte kan få roa mig ibland .
I helgen vill jag fan ut & fiska ! Eller fiska & fiska .. Meta med en kall öl i handen . Låter inte det helt underbart ? :) Nån som är på ? Annars kommer väl ingenting hända .. Eftersom Emil följer med Albin ner till Västervik & kmr inte hem därifrån förrän till pappas bröllop ..

Jag ska bli rik & aldrig behöva jobba , fy fan så tråkigt ! Men duktig , det är jag ! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har =)

2009-07-15 @ 20:35:04
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Karin

Ska din pappa och Lisa gifta sig? Gud vad roligt! Hälsa grattis!!

2009-07-17 @ 13:58:17
URL: http://karinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0