Första veckan avklarad

Så .. Nu var första arbetsveckan avklarad ..
Nu är det bara ett antal till . Kommer ju jobba ända fram tills dess jag börjar skolan igen .. Ska bli skönt med utlandsresan sen .. Oj , det har jag glömt att berätta ! :) Haha .. Jag åker med Emil , Elias , Johanna , Carina & Wilma till Rhodos i september ! Ska bli sjukt skoj & framförallt skönt .. Att få ett break sådär på höstkanten :)

Är trött som ett as nu .. Emil börjar nyktra till , så vi ska nog sova snart :) Och sova lääänge läääänge imorgon . Jävlar var jag ska njuta av söndagar framöver . Min ENDA lediga dag på veckorna .. Surt , men jag är nog gladast om någon när lönen kommer :D

God natt alla där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0