Bröllopet

Jahaja , då var bröllopet & helgen över . Skönt att fått vara ledig nu i helgen iaf . Hunnit vila lite ..
Bröllopet i fredags var helt fantastiskt . Så himla fint ! Prästen var lite skojig också , det blev lyckat :) Festen efteråt var ännu roligare , med allsång , bildspel , lekar & massa mat & tårta . Helt lyckat !
På lördagen sedan sov jag & Emil så länge vi kunde när huset var fullt i folk .. Var bara att pallra sig upp & äta resterna från dagen innan .. Åkte sedan till honom , så där är jag nu . Har bara slappat nu i två dagar , vi är för sega för att göra någonting annat :)
Imorgon jobbar jag 7-16 igen , skönt med måndag , då det inte kmr nån pall , så det är bara att sätta sig & läsa tidningen & vakna på jobbet :) Sen är jag ledig tisdag & onsdag igen .. Var ju meningen att jag skulle åka till Rättvik på cruising , men jag vet inte om jag orkar . Annars får Emil komma & bo hos mig , nu när jag är ensam hemma i två veckor :)
Pappa & Lisa stack ju till Egypten på smekmånad igår så .. :)

Slänger ut lite bilder :)











Jag & Emil var självklart sist kvar på dansgolvet .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0