Wtf ?

Någonting håller på att hända med mig , jag vet inte vad . Wierd .

Har gråtit varje dag i över en vecka nu . Börjar kännas tugnt . Och inte fan blir det enklare .
Det gör så förbaskat jävla ont , så jag vet inte vart jag ska ta vägen ..

Tog mig iaf till skolan idag , fick mitt "provisoriska" schema , jippie ! Engelska-böckerna har inte kommit än , så allt blir ju förskjutet hela tiden . Men .. Får väl plugga satan när de kommer , så jag får kurserna klara någon gång .
Jag vill bara sluta skolan nu , flytta & framför allt skaffa en bil ! Nu , nu , nu !!!

Åt lunch med Carina , Johanna & Wilma idag . Mysigt :) Fy fan , ni är verkligen världens bästa !

Att bara få hålla om dig är värt guld . Dina ord , din doft , dina andetag . Jag ville inte släppa . Jag vill inte heller . Inte så . Inte långt . Inte bort . Jag vet att det gör lika ont för dig också . Även fast du inte visar det lika tydligt som jag . Ingen av oss är starka när det gäller det här . Jag vet heller inte om det blir bättre av att försöka prata om det , eller bara ignorera totalt . Jag vet ingenting . Jag vet inte vad som är bäst . Nada .

En kärleks-rulle med Alexandra ikväll , så vi har en anledning att gråta lite .... Helt perfekt !

Kommentarer
Postat av: Emily

Det lät jobbigt, men det är säkert bara en period.

Hoppas du snart mår bättre.

2009-01-20 @ 19:52:51
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Linda

En stor kram! Hoppas det blir bättre snart. Och fin blogg förresten.

2009-01-20 @ 23:17:01
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0