Tuffa tider

Ingenting känns lätt just nu . Jag försöker bara få dagarna att gå .

Var så nära att ringa & väcka dig i morse för att ändra p-skivan , innan jag kom på ...

Börjar dessutom komma ihåg mina drömmar , även om de inte är trevliga , så är det läskigt . Tror jag kommit ihåg en endaste dröm det senaste året eller nåt .. Mysko .

Satt hemma igår & ölade lite med Thomas . Spelade Chicago & försökte klå varandra typ ..
Han stack vidare till Basse sen , & jag smet in på Trädgårn & tog mig en smarrig en . ( Kunde inte ta den andra , för att .. ja .. )

Upp till jobbet i morse . Ingen bil att ta . Ingen skjuts . Vägrade verkligen gå i -15 till jobbet , så det fick bli bussen . Det var fan värt de minutrarna jag kom för sent ..

Ikväll blir det utgång med Yasmine ! Får se om Linnea hänger på också , vore skoj ! Lite drygt nu bara att jag inte har nån soffa hemma , men det får väl gå ändå .. Jag måste som sagt komma på andra tankar ..

"Jag vill sova med dig ". "Vi kan bara kramas ." "Vi behöver inte göra någonting ."   - Det skiter jag i ! Jag vill inte !!

Heartache .

Kommentarer
Postat av: Millan

Hoppas din tuffa tid går över snart. Känns som ett brustet hjärta aldrig läker, men det gör det - och blir så mycket starkare sedan.

Kram

2009-03-04 @ 10:08:20
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0