Vad tänker folk med ?

Jag tycker verkligen inte om kunder som ska ha rabatt när de handlar här . De blir skitgriniga när det inte blir så mycket billigare .. Vadå , prutar de när de står i kassan på ICA också ? Man kan ju börja undra ....

Kvällen igår var rätt skoj ändå ! Det var fest hos John , trevligt när allt folk började trilla in :) Satt & pratade med Jonna ett bra tag också . Hehe ... Thomas var också där . Skoj !
Gick hem till Johanna & Rikard en sväng & satt & pratade med dem . Sen gick jag & mötte Emil , så åkte vi hem till honom & sov . Hur mysigt som helst !
I morse satt jag & åt frukost med Carina , trevligt :) Sen lånade jag Emils bil till jobbet . Och här sitter jag nu . Cirkus 20 minuter kvar tills jag slutar . Skönt ! Då bär det av til Smedjebacken igen , för att äta lunch .. Mums !

Ikväll blir det Solo eftersom jag kommer in gratis , men det blir nyktert ! Får se hur jag ska orka med det ? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0