Skapa & dekorera

Har målat som en galning idag ! Provade mig på att måla texter också , gick inte så värst bra , men ska bättra på imorgon när det har torkat . Och karbonpappret fungerade inte alls . Det fastnade inte ens på plankorna , så det var ju helt värdelöst . Suck . Men jag grejade det ändå :)
Micke ringde idag & plussade på ännu mer timmar , så jag jobbar fredag eftermiddag ! Skönt när lönen kommer sen så jag kan få betala första hyran , när bredbandsräkningen kommer , så jag får betala den .
Lär göra en adressändring också , teckna ett elavtal & en hemförsäkring . Ojoj , jag har mycket att stå i de kommande veckorna .

Nej , nu ska jag göra mig i ordning för natten . Imorgon ska jag till skolan & suga i mig lärorikt material :) Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0