Sitter på jobbet ..

.. och är hur trött som helst . Hade verkligen så himla svårt att somna igår . Dels för att jag sov så himla länge igår , sen för att jag tänker för mycket . Jag kan aldrig koppla bort tankarna när jag ska sova . Det är sjukt drygt ! Jag tänker på allt , tankarna varndrar lång väg ..

Och lite knivigt har det blivit nu också .. Många på det här företaget som vill vara ledig över jul & mellandagarna , så jag måste jobba då , vilket innebär att jag antagligen inte kommer hinna in i lägenheten innan nyår . Får hoppas min kära pappa klarar av att tapetsera själv , så det blir klart iaf . Annars blir det flytta en jävla massa , både kvälls & nattetid . Och då skiter jag i om mina grannar hatar mig , för jag ska in !

Nog om det , jag är iallafall jättehungrig & vill bara att Andreas ska komma tillbaka , så jag kan gå på lunch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0