Pust & stön

Gud vad jäktigt det är nu i juletider ! Ni måste väl hålla med ?
Slutade fyra , efter en kaotisk dag , som jag tidigare nämnde . Min syster som anlänt till stan ännu en gång , hämtade upp mig & vi åkte hem till pappa . Vi bestämde oss för att åka till Borlänge . Sagt & gjort . Klarade av att göra slut på en tusenlapp på nolltid . Men då inhandlades kläder till julafton , även en julklapp & en födelsedagspresent till pappa ! Duktigt gjort av oss tycker jag :)
Kom inte hem förrän klockan var tio . Då åkte jag till Simones lägenhet & har pysslat där tills nu . Hann även med att skjutsa hem Andréas också , han hade varit på "herrmiddag" hos Bäckskog som han så fint kallade det :) Haha ..
Nu är jag äntligen hemma , ska bränna en skiva åt Martin bara , så får han komma & hämta den , sen ska jag sova . Imorgon ska jag upp för att jobba ännu en dag (lång dag) .. och för att njuta av min saftiga lön som kom på kontot bara för ett par minuter sedan . (Fick dubbelt så mycket som jag hade räknat med!!)

Och hm .. 23:e idag . Betyder att Marcus fyller år idag ! Grattis !!

Slänger in en jullåt också , bara för att nu är det DAN' FÖRE DOPPAREDAN' !
Dra mig baklänges ! Hahaha !


Kommentarer
Postat av: Simone

Men GUD vad jag blir nyfiken på vad du håller på med, Wictoria!!! :D



Lugna ner dig lite grann på jobbet, stumpan! Ta allt med en nypa salt ,) RELAX - TAKE IT EEEEASY ! <3

2009-12-23 @ 16:58:11
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0