Ouff

Tjabba tjena hallå ! - Vilka var det som sjöng den ? Var det Nicke & Mojje ? Haha ! Aja , i vilket fall . Jag sitter på jobbet . Som vanligt . Gör jag något annat egentligen ? - Jo , jag ska till skolan imorgon ! Coolt va ? :P
Har varit på jobbet sedan åtta , eller bara hem en sväng på tio minuter & hämtade lite prylar .. Lite frustrerande faktiskt .. Och det är dessutom över en timme kvar . Jippie ! Men jag tackar för pengarna som jag får till jul sen ;)

Och soffan är min ! Ska hämta den på fredag ! Jag är hellycklig ! :D Den ska bli så himla fin i min lägenhet !! :)
Och dessutom fixade jag & Sonny allt med datorn idag , så den är skickad ! ÄNTLIGEN ! Hoppas på att jag får den imorgon ! :)

Jävla stressigt det var nu då .. Har tagit mig en halvtimme att skriva det här inlägget . Aja , skit samma .
Snart får jag gå hem iaf :)

Jag vill inte det här .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0