Oh jisses , vilket kaos

Ja , natten blev minst sagt lång . Jag diskade , tvättade , packade , städade , rensade , fixade julklappar , slog in julklappar . Hann även med att åka upp till Östlund en sväng , även att åka upp till mamma . Hur fan hinner jag med allt ? Skulle verkligen behöva en klon av mig själv ! Haha ..
Telefonen började ringa vid halv tolv-snåret & inte blev jag glad över det , närmare bestämt blev jag arg & ledsen . Jag fattar inte ?!
Klockan blev mitt i natten innan jag kom i säng , höll på att måla min "Välkommen"-skylt jag ska ha i hallen , det blev faktiskt fint :) Så ikväll ska jag bara fylla i den , så det blir mer svart i färgen . Ni får se bilder senare .. Sitter ju på jobbet nu & har inte usb-adaptern med mig :)

Snälla du , du förstår ju inte . Det du hela tiden har sagt åt mig , säger jag åt dig nu . "Det är för fan en självklarhet, det ska du väl förstå själv" ? Jag ska inte behöva säga åt dig saker , sånt ska vara förgivet . Det är ju lika bra att låta vara , för det funkar ju inte . Det ser du väl själv ? Hur mycket jag än betyder för dig , vad du nu än skulle kunna göra för min skulle , så går det inte . Det är inte lönt . Vi skiter i det här . Jag blir bara arg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0