Nyår !

God morgon gott folk , jag har varit vaken i mer än en timme .. Fick ju lov att springa ner till parkeringen & lägga i mynt . Drygt det där ..
Jaha , men vad har dagen att erbjuda ? Jo , det är nyår & det är fest så det står härliga till ! Ska ha inflyttnings/nyårsfest här i lägenheten med de närmaste . Ska bjuda på mat till de som hjälpt & flyttat , & sen korkar vi upp ! Fick upp gardiner igår också , Sonny som klagade så mycket ! Jag som hade tänkt vänta med det tills efter nyår , men men ..
Nu måste jag snart kila iväg & handla det sista jag glömde igår , attans att jag glömde inköpslappen hemma ! Jaja , inget att göra åt det nu , bara upp med humöret , för ikväll ska vi ha kul !
Ska dammsuga av här lite snabbt , sen skära upp köttet !
- Oj , nu har jag mycket att göra !

So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0