Men vafan

Varför är alla så sega ? Blir tokig ! Komplett påstår att det inte alls är fel på mitt moderkort , så jag kommer få tillbaka samma skit . Funkar det inte när jag provar igen , gör jag en RETUR , inte en reklamation .
Mitt paket kommer inte förrän IMORGON . Och mina gardiner jag vill ha , kan inte levereras förrän i MARS ? Hallå ? Vad är det med folk egentligen ?
Fick en räkning från Tele2 idag också , jag höll på att trilla baklänges . JAG LOVAR ! Meeen .. Kom ju på att jag & morsan gjort överlåtelse till mig , så det blev extra kostnad där . Sen fick jag räkning för två månader istället för en . Åh , jisses .

Nej , nu ska jag upp på vinden & hämta ner lite kartonger . Ska göra ett ryck & rensa det mesta nu . För allt ska vara redo tills på torsdag . Då är det julafton , sen är det juldagen = fest , sen flyttar jag ! WOHO !!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0