Lite ledigt nu kanske ? :)

Så , nu var den arbetsdagen klar . Hade tre kunder de sista två timmarna , helt värdelöst egentligen , men vafan . Jag pysslade med lite annat :) Städade lite , pysslade & så :)
Nu ska jag bara göra ett snabbt inlägg , för jag måste skynda mig ner på stan & handla lite som behövs imorgon . Sen hem & städa lite & packa , ner med det till förrådet , sen upp till Simone & försöka göra någorlunda klart där . Jag förstår att du är nyfiken Simone , men jag kan säga en sak iaf . Jag har inte målat om .. Det har jag inte råd med :p Haha . Men jag kan hjälpa dig , om du skaffar fram färg ;) Nu tänker jag inte säga nå mer ..

Puss !

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, måla om? Då skulle jag nog dött i hjärtattack! Ja, vi ska måla om sen nån gång! Haha, tanken på oss i snickarkläder, händiga med rollern.. En å annan cider under kvällen och massa skratt.. Jotack! Haha!



JAG VILL VETA VAD DU GÖR ! <3<3<3

2009-12-24 @ 22:40:47
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0