K A O S

Åh herregud , sitter på jobbet & här är allt kaos . Micke skulle egentligen ha varit ledig idag , men då kommer han & jobbar förmiddag ändå , snäll som han är :) Och nu ringer de från Elliots dagis & säger att han gått & blivit sjuk , så Johan fick lov att åka & hämta honom nu . Så här sitter jag själv , väntar på att Micke ska komma tillbaka & jobba ett par timmar till . Fick dessutom två nya tröjor idag ! Woho ! De andra var ju helt trasiga på grund av all batterisyra som frätit sönder de , haha !
Och nu jag väntar på min lunchkompis , så vi kan åka & luncha ihop :)
När jag slutar idag tänkte jag träffa Yasmine en stund & umgås lite med henne . Planera nyår lite kanske också ? För kul ska vi ha ! Roligare än förra året iallafall ! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0