Julmat !

Ooh , lunch snart , ska traska ner till Smedenskolan & äta julmat ! Mums ! Får jullov idag .. Känns konstigt att säga så , eftersom jag kommer jobba varje dag på lovet . Får tre lediga dagar i januari , sen börjar skolan igen . Men sånt är livet , & jag bara älskar det :)
Imorgon börjar jag inte jobba förrän ett , så jag ska ta lite sovmorgon tänkte jag :)

Simone jobbar stängning idag , så jag får nog åka dit & sno hennes nyckel en sväng , så jag kan åka hem till henne & måla en gång till på våra grejer . Det kommer nog bli superduper när det blir klart :)

Nu måste jag kila ! MAT !

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin text på din header! Måste jag skriva ner i min lilla "fina texter bok".

2009-12-17 @ 12:28:48
URL: http://lewisia.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0