Julklappar

Åh , det är ju så himla svårt ! Har precis fixat ett par , så jag är snart klar med alla . Eftersom vi har bestämt det här året att inte köpa till alla , eftersom vi börjar bli så pass gamla , så finns det ingen mening att bara köpa något för köpandets skull . Då kan man hellre unna sig någonting fint till sig själv för de pengarna :)
Har bara ett litet problem kvar . Och då var det bokstavligt - till Alma . En liten plutt på lite mer än ett år . Vad köper man till en sån ? Eller sån & sån .. En sån tjej rättare sagt ? Till Majken har jag redan köpt , känns som att det räcker med en julklapp till henne .
Men fan att det ska vara så himla svårt .. Varje år ! Nej , jag ska fundera lite till . Nåt mer fint ska jag väl hitta ? Får se när jag har tid att åka & handla ens .. När jag jobbar jämt .

Ooh ! En sak till ! Jag har varit riktigt duktig idag ! Har betat mig igenom två hela uppgifter i geografin . Så nu är det bara åtta kvar .. Känns som om jag kommer bli klar snart , det är trots allt bara ett par hundra poäng kvar i skolan . Kanske blir en student med ett papper i handen ändå ? :) Det skulle vara nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0