Jag börjar snart gråta ..

Alltså , hela den här dagen har varit ett rent jävla helvete !
Börjar med att jag kommer ner till jobbet & har inte fått någon pall . Jag håller på att bryta ihop redan då . Roger skäller på mig , för han måste ha grejerna på förmiddagen . Roffe kommer ner & skriker ..
Kvart i åtta komm äntligen pallen & jag börjar packa upp & märka allt , fort som sjutton , packar allt till verkstäderna & åker iväg så fort kunderna börjar försvinna från butiken . Ska hinna med två verkstäder i stan , plus Wiklund innan jag ska vara hos Mattias senast halv elva . Bara för att nå jävla övningskörare & traktorer & idioter är ute , så tar det extra lång tid , & jag kommer för sent . Men det gick bra ändå , som tur var .
Jag kommer tillbaka till stan , plockar upp grejerna till Peter & beger mig mot Söderbärke .. Halt som fan på vägen , & det visade sig tydligt när jag kommer till Smedjebacken , då en långtradare kört ner i diket vid rondellen .. Polisen stod & dirrigerade trafiken . Suck .
Väl framme vid Peter & lämnar av grejerna , så upptäcker vi att jag glömt glykolen . Det var bara att hoppa in i bilen & åka tillbaka till stan . Jag höll på att börja gråta ! Kommer tillbaka till stan & ser fem bilar parkerade utanför butiken . Stackars Andreas som är där själv ! Fick stanna en stund & hjälp honom i kaoset , innan jag begav mig till Söderbärke igen .
Nu är jag tillbaka här igen , har lyckats få i mig lite mat , på något konstigt vänster ? Och lyckats komponera ihop det här inlägget mellan varje kund .

Alltså , blir det såhär imorgon när jag kommer vara själv här , då kommer jag sätta mig ner på golvet & börja gråta . All denna stress tar livet av mig !

Dock bara en timme kvar & tur är väl det .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0