Internet krånglar

Igår började mitt internet krångla , har inte kommit underfund med vad det är för fel än , så det blev inget inlägg varken igår eller i morse , men nu sitter jag på jobbet & kan låna dator här en sväng ..
Sonny ska komma över & fixa internet på alla datorer ikväll , så vi får musik till nyår ;)
Alexander kommer & hjälper mig , så jag får upp hatthylla & lite tavlor idag . Sen hyllorna i badrummet måste modifieras lite :P Haha ..

Ingen som har något skrivbord till övers ? Helst vitt , gärna 150 cm brett , eller mer . Lämna en kommentar !


Kommentarer
Postat av: Maritha Bergman

Hej, tänkte tipsa dig om en sida där folk ger bort alla möjliga möbler. Du kan kolla om du kan hitta något där. Sidan heter, http://www.bortskankes.se/

Hoppas att du kan hitta något där. Lycka till/ Maritha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0