Herrejisses , vilken dag !

Ojojoj , dagen har verkligen gått i ett ! Och jag har så ont i både rygg , fötter & knän .. :S
Jobbade först 8-12, sen kom Matilda & hämtade mig .. Vi åkte runt i ett par butiker först , sen vid ett åkte vi hem till mormor & åt mat . Mormors underbara mat !!! Åh , så gott ! Sen kilade jag upp på vinden en sväng .. Hittade två jättefina zinkburkar & en fin liten tavelram (?) .. Vi har flängt & farit runt hela jävla stan idag tror jag . Köpt lite krukor , ljusstakar , lite mer änglar . Lite bokmärken , servetter o.s.v. Sen in på Petterssons färg & handlade för ett par hundra , för imorgon ska jag & Matilda prova oss på bookscraping & decoupage . Det ska bli skoj :) Kanske blir lite julklappar där :)
Nu har vi setat i säkert tre timmar & bara rensat & gått igenom säkert 20 banankartonger med gamla kläder . Sånt som var hennes & mitt , vad hon vill ha kvar , vad jag ville ha kvar , vad som skulle slängas & vad som skulle till loppis .. Det blev en hel del som vi gjorde oss av med ! Skönt . En börda försvann nu från mina axlar ! Gött !

Jag ska packa ner lite som ska till lägenheten nu på en gång .. Sen tänkte jag försöka mig på lite skolarbete . Börjar inte jobba förrän klockan ett imorgon , så tänkte ta lite sovmorgon , men göra skolarbetet nu ikväll istället . Laddar upp med mjukiskläder & mina nya mystofflor jag köpte i Sthlm . Underbart ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0