Hej & hå

Idag är det fredag ! Woho ! Jag har precis ätit frukost efter att ha legat & dragit mig i sängen bra länge . Klockan ett står det jobb på schemat ! Jobbar till fem , sen ska jag & pappa köra iväg lite mer kartonger till förrådet . Sen ska jag tvätta & diska det mesta som är kvar tänkte jag . Massa handdukar & lakan som legat på vinden , luktar inte sådär jättegott . Haha !
Ikväll har jag inte riktigt nå planer på schemat , kanske ska försöka måla lite , fixa lite julklappar & så . Mysigt såhär runt juletider . Kanske ska börja spela lite julmusik också ? Man blir så mysig då :) Haha ..

Vilken är eran favorit jullåt ? - Mer jul ? Fairytales of New York ? White Christmas ? All I want for Christmas is you ? Det finns ju en del som sagt . Ge mig förslag på mer , så jag får en lång spellista till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0