Handlat det sista

Så , nu har jag precis kommit hem , har handlat det sista och FYFAN vad folk det är ute ! Är folk aldrig ute i tid ? Herregud , folk hade ju fyllt sina kundvagnar ! Tog ju evigheter i kassan .. Aja , att man aldrig lär sig .
Nu ska jag upp med den andra gardinstången & hänga ett par bakom , för det här ser inte klokt ut . Sen börja med köttet , sen hämta Simone , så hon ska få se min lya :) Även fast den inte är klar , tror jag hon kommer bli lite fnittrig , haha :)

Och något förråd har jag inte roffat åt mig heller , så alla kartonger åker in i min walk-in-closet så länge . Kan ju inte ha de ståendes framme på nyårsafton heller :p Haha ..

Nej , dags att sätta på lite musik & dansa med dammsugaren kanske ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0