God morgon sunshines !

Njae , okejdå .. Jag har varit vaken ett tag . Satte tre alarm i morse , runt tio tiden . Alexander lovade att ringa & väcka mig kring tio . Men icke . Så därför vaknade jag inte förrän typ .. nyss ?

Jag ska snart smaska i mig lite pannkakor , sen sätta igång & måla . Måste ju fördriva tiden lite nu på eftermiddagen , så att det kan bli kväll någon gång :) hihi ..

Ooh ! Jag beställde ju bredband igår ! Så på måndagen efter helgen jag flyttar in (kommer säkert inte ha tid för att sitta vid datorn iallafall) kopplas bredbandet in ! Då har jag 100/100 i mina väggar . Fyfan vad skönt ! :D

Btw , fick min första hyresavi igår .. Inte lika roligt eftersom man alltid är fattig runt jul . Men känns skönt att jag fått ännu mer extra timmar runt jul & även i januari . Så det kanske inte blir så tajt ändå . Får hoppas på det iaf :)

Jag är inget stort fan av räkningar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0