Go' kväll gott folk !

Alltså .. Jag hatar att skriva rubriker . Förstår inte varför det måste vara nödvändigt ?
Aja , har precis kommit hem . Har varit hos Simone på jobbet & tog mig en kopp varm choklad . Simone är BÄST på det ! :) Vi tjålade lite skit & så . Alltid lika trevligt , haha .
Är hemma nu , tog nyss hand om tvättmaskinen , ska snart sätta på en diskmaskin också , så jag kan packa ner allt i kartonger . Alltså , pappa kom nyss in hit & sa "Wictoria.. Nu är det bara en vecka kvar" , nästan gråtfärdig . Stackars pappa , jag bara lämnar honom , haha . Nejdå :) Det är ju inte första gången .. Haha . Och dessutom flyttar jag ju inte så långt heller :p

Nej , ska vi pyssla lite mer ? Nej , nu ska jag packa ner lite kläder . Behöver ju bara ha en veckas kläder kvar + kläder till julafton & festkläder till juldagen . Eller nej , det ska köpas nytt ;)

Puss på er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0