Fullt upp

Haha , det händer en hel del i mitt liv nu . Känns skönt att dagarna rullar på faktiskt !
Tog en liten sovmorgon i morse , åkte sedan ner till jobbet & jobbade 13-17, efter det kom pappa & hämtade mig , jag åkte till posten & postade mitt moderkort :( .. Sen åkte jag & Matilda till Dollarstore , fyndade lite , sen vidare till Rusta , Elgiganten , Coop o.s.v. För att sedan åka till mamma & äta bakad potatis med nåt kött .
Efter det satte vi igång med decoupage . Det var inte så svårt som jag hade trott , men det var pilligt & drygt när servetterna bubblade sig när de blev blöta ..

Jag koncerntrerar mig till 100%.



Matilda gjorde decoupage på små ljusstakar !




Ett par av mina krukor !



Jag är supernöjd ! Ska nog göra ett par & ge bort i julklapp också tänkte jag .. Eller de kanske blir så fina , så jag behåller de själv , vad vet jag ? Haha ..

Nej , dags att sova nu , imorgon väntar både skola & jobb . Natti !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0