Färdigt resultat !

Med en tvättmaskin på , en diskmaskin också och medans jag väntar på maten har jag tid att slänga in ett inlägg . Lovade ju er ett resultat på min "Välkommen"-skylt & här kommer det :)
Det är lite snett & vint , lite ojämna kanter också , men det är ju själva charmen med shabby chic idén ;)



Tänkte först rita runt kanterna , sen kom jag på att jag kunde använda mig av schabloner istället , så jag började skära ut , men det gick sönder & jag fick tejpa & hålla på . Vilket jävla pill , men jag lyckades ! :)



Resultatet ! - Jag blev fan nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja den blev jättefin!

2009-12-19 @ 21:14:49
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0