Det går bra nu !

Har precis setat & pratat med Örjan ett bra tag . Gått igenom allt . Fick en annan mattebok nu också , så nu kanske jag förstår någonting :) Haha ..
Ska skriva om engelska-uppsatsen helt från början , för hur mycket jag än ändrar den gamla , så kommer jag aldrig bli nöjd , så lika bra att börja om på ny kula . Skriver den på svenska först , så jag kan ta med det i både svenskan & samhällskunskapen .

Ska åka till Fagersta en sväng nu . Hörs senare babes ! ;)

Slänger in en bild på mina nymålade änglar som Micke hjälpte mig att lacka i helgen ! Tack !



Och en på Simone när hon var hemma hos mig häromdagen ..
Hur kan vi alltid ha så roligt tillsammans gumman ? :) <3




PUSS !

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

tack för tipset. Det var en jätte bra idee dock har han ju redan en sådan fast i och för sig kanske man skulle kunna köpa ett nytt då det är lite halvdant det som han har nu

2009-12-15 @ 10:37:20
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0