Äntligen hemma !

Nej , inte tvprogrammet , utan nu är jag äntligen hemma efter en rolig , lite konstig , men väldigt mysig natt :) Nu är det juldagen , vilket betyder att det är fest som fan ikväll & att jag flyttar in i lägenheten imorgon ?! Oh , sjukligt ! Dessa tre månader har gått så jääävla sakta , men ändå så himla fort ! Antar även att det inte kommer bli så mycket bloggande . Får inte mitt internet förrän på måndag , beställde inte det förrän tills dess , men jag kommer nog vara så jäkla upptagen med att flytta iallafall . Haha . 100/100 då . Jävlar vad fort det ska gå :p

Nu ska jag nanna kudde , för imorgon ska jag upp tidigt & förbereda kvällen & Månes hemkomst :) Nu är du bra nyfiken va Simone ? Men jag sääääger iiiingentiiing :D :D :D <3 Älskar dig !

God natt kära läsare ! (Inte för att jag tror att nån annan än jag är vaken nu :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0