Aldrig ska någonting gå som jag vill ..

Nej , just precis . Datorn funkar inte . Det är nåt fel . Och hur vi än vänder & vrider på det , så förstår vi inte problemet . Jag blir så sur ! Varför går inte jag & tekniska prylar ihop ?????

I natt var jag lite lycklig .. En stund iaf :)

Och snart blir jag ännu mer lycklig . Sitter hemma nu & väntar på att pappa ska komma hem , för då ska vi åka till Hedemora & hämta min soffa ! Sånna saker kan iallafall inte jävlas med mig :p Hoppas jag .....

Ååh , snart flyttar jag ! Börjar känna paniken krypa i kroppen ... Snart är det jul & jag har bara handlat EN julklapp än så länge . EN ENDASTE . Hu ! Jag vet ju för sjutton inte vad jag ska köpa till folk .. Och pengar är det inte gott om heller i dessa tider . Nej , fy sjutton .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0