20 minuter

Så , nu är det bara 20 mintuer kvar av denna jobbdag . Skönt . Följer nog antagligen med mamma upp på stan när jag har slutat & tittar på lite julklappar . Tycker det är så mysigt att bara gå runt & drälla i butikerna såhär i juletid :) Får lite mysig julstämning då !
Sen åker jag nog hem & packar ännu mer . Har typ fyra maskiner tvätt kvar att köra också , sen ikväll tänkte jag nog se en film . Får se om mister är ledig , eller om han beger sig ut på party ikväll :)
Kanske blir en sväng förbi Sonny & Yasmine också , kanske förbi Simone också .. Hon lämnar ju mig imorgon , den svikaren ! :( Nejdå  ;) <3

Nepp , göra ett ryck här nu . Bilder kommer sen ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0