NU ÄR JAG ARG

VARFÖR SKA ALLT KRÅNGLA NÄR JAG VERKLIGEN INTE VILL DET ?

Nu har min externa hårddisk gått sönder IGEN ! Och självklart , smartskaft som jag är , var det jätte längesedan jag gjorde en backup på bilderna , så nu har ju flera månaders bilder försvunnit .. FAN !!

Ska åka över med den till Pontus ikväll eller imorgon , så kan han få pilla lite medans jag är på Rhodos , & jag hoppas nå så inni helvete att han lyckas rädda bilderna iaf .. *håller tummarna*

Jahapp , är hemma en sväng , för en gångs skull .. Lånar tvättmaskinen & packar lite ..
Väntar på att Emil ska jobba klart , så vi kan åka hem ..

Skola imorgon , inte pigg på det för fem öre .

Och inte nog med det . Min mens-värk är hemsk !!!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0