Ibland blir jag bara så trött ..

Hur orkar jag ? Att vara social & övertrevlig hela tiden .. ? Det tar på en . Gud vad trött jag är !
Att griniga gubbar & tanter kommer in & tror att jag inte kan någonting .. Kunde jag inget , skulle jag väl inte jobba här , inte sant ? Skulle mamma jobba som förskolelärare om hon inte kunde ha hand om barn ? Skulle min syster vara stylist om hon inte kunde något om mode och kläder ? Lite skillnad på jobb & jobb , yeah , I know , men vafan .. Nu går det snart över gränsen . Allt folk inte tänker liiite längre . Vi har så mycket bättre kvalitet än Biltema , därav priset . För det andra , så är det inte JAG som bestämmer vad saker ska kosta , så skäll inte på mig . För det tredje , skäll inte på mig , om inte vi har saker i lager , då är det du som har en udda bil , eller ska ha en udda sak som inte går åt så ofta , därav ingen idé att ha det på hyllan .

Nej fy skam för folk som inte vet hut . Hatar att få skäll hela tiden .
Nej , nu är jag för negativ , jag älskar mitt jobb , jag älskar mina arbetskollegor , och mina helt underbara kunder som uppskattar mitt jobb . Men de där speciella så rackarna kan förstöra hela min dag .

Nu ska jag snart stänga butiken här , så jag lär plocka undan . Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: sandra lyman gustavsson

Bilden är ingen tavla. Det är en affisch. Man kan köpa den i mindre format sen kan man gå till en fotoaffär och göra en större. Så stor som man vill ha den. Det går väl på några hundra. inte så farligt dyrt. Kram

2009-08-12 @ 17:57:38
URL: http://smtlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0