Hm ..

Bor man bra , så mår man bra . Så sa en kund till mig en morgon , och jag har funderat lite. . Det är faktiskt jävligt sant !
Jag bor hemma fortfarande , tyvärr . Eller , jag fick lov att flytta hem igen .. Situationen här hemma kan vara lite obekväm ibland ..
Men jag & Emil har filurat lite på lägenheter här runt om . Jag hittade en JÄTTEFIN för ett par dagar sedan . Men hur sjutton ska vi ha råd ? Hyresrätter är ju på TOK för dyra i hyra & vi har inte råd att köpa någon .. Så det får nog vänta , tills han läst klart sina kurser & fått jobb , alternativt att vi väntar tills jag gått ur skolan , så vi kan flytta till nån ny stad . Det skulle vara ännu mer underbart !

Nej , nu ska jag & pappsingen iväg & kolla på en bil åt mig , hoppas (HOPPAS) pappsigull vill köpa den åt mig i födelsedagspresent ! :) Lite för tidigt kanske , men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0