Yay

Nu har man truck-kort också , riktigt skönt :) Gick ju kalasbra !
Vädret är super & dagen är toppen ! Ska ner & jobba tre timmar nu på eftermiddagen bara .. Det är drygt , men det blir bara ännu mer pengar nästa månad sen :)

Löning idag , vilket är ännu mer skönt ! Fan vad livet flyter på nu ! :) Typ 30 skoldagar kvar , sen har man sommarlov ! Eller sommarlov & sommarlov vettefan .. Blir nog till att jobba hela tiden . Förutom under Peace & Love & Classic Car Week så klart :)

Längtar !!!


Sovit hos Emil nu i två dagar också , sett på film & myst :) Hjälpt honom med hans projektarbete har jag gjort också :) Hihi ..

Jag måste verkligen köpa mig en ny plånbok ! Även fast jag inte vill ! Nån som har nåt tips om nån bra sida man kan kika på ?

Kommentarer
Postat av: Gina

Ska du ner på Classic Car Week? (;

2009-05-05 @ 23:40:27
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0